Young M.A "Angels vs Demons" (Official Audio)

#YoungMA #RedFlu
Click here to stream the EP at all retailers: www.smarturl.it/redflu
Text me at (718) 808-6312
Click here for official Young M.A merchandise: www.shopyoungma.com/store/
Track produced by Benjamin Lasnier

жүктөп алуу

Көрүүлөр
291,425

Жорумдар

  • S.A approves M.A........4REAL......

    Phillemon MonamaPhillemon Monama3 ай мурун
  • this is good music

    coexistencecoexistence4 ай мурун
  • I Related to this Alot PHENOMENAL WORK #LEOLOVE💛💚 #LEOLUCK🍀☘ MAY THE UNIVERSE BLESS YOU MORE🦁👑☯️♌🇮🇪🇮🇹

    Phillip Anello 410Phillip Anello 4104 ай мурун
  • Kind of sad she had to get back to herself by drinking again lol

    jason boydjason boyd5 ай мурун
  • @

    Fuck OffFuck Off6 ай мурун
  • ................................

    1One Hundred001One Hundred006 ай мурун
  • 🔥🔥🔥🔥

    Jaikishan SulaniyaJaikishan Sulaniya8 ай мурун
  • Wow this song is stunningly good

    EverladeEverlade8 ай мурун
  • Capa ruu

    Capo RuuCapo Ruu8 ай мурун
  • THE QUEEN IS SPEAKING....3X

    NollyHood BroadcastNollyHood Broadcast8 ай мурун
  • Dropping by on my birthday July 19🎁🎁🎉🎊to listen to some of my favourites

    Kamillah PetersenKamillah Petersen8 ай мурун
  • kgcode.info/stream/rKK2jsSMmayOcqk/video.html new america song

    MV The SilverClownMV The SilverClown9 ай мурун
  • She spitting no cap

    Justin RodgersJustin Rodgers9 ай мурун
  • Underrated asf straight cold bars

    jmonclerrjmonclerr9 ай мурун
  • OVERVIEW LYRICS LISTEN PEOPLE ALSO SEARCH FOR Lyrics Feeling like the old me, huh When I was hungry for this shit Still hungry too Uh (ayy, Benjamin, he got Benjamins) Uh, I'm back to my habits, back to my ways Back to putin' that Yak to my face Back to dumpin' these ashes in trays Back to who I was back in the days Back to the grain Can't believe I actually changed Talked about gettin' rich and now I'm actually paid Swerved a little, got off track now I'm back in my lane Life is good, yeah, but I always relapse to that pain Mental health is a stain, them thoughts in the back of my brain Man, fuck love, them bitches ain't deserve the love that I gave But when I fucked I always made sure they actually came Went from trappin' to fame, crazy, now I'm trapped in the fame And I be switchin' bitches like I switch hats it's a shame With this game, either you lack or you gain, or both 'Cause I just made a rack and blew that on a chain But I'm self made, back in the booth, back on that stage And when you independent rap pays No cap, man And I got a hundred demons in my rearview But the money up ahead and it's a clearview If you ain't loyal like I'm loyal I don't feel you 'Cause where I'm from that type of shit will kill you Uh, three in the morning sippin' this Henny Thanking God for these Ms, came from a pocket of pennies Haters talkin' that shit, that's the Devil just tryin' to get me Thank you to who defend me, but opinions never offend me, nah I'm a livin' legend man, I swear to God That little homey doing seven, he was pitchin' hard But he gotta take that L 'cause he ain't snitchin', nah This lifestyle got me hooked, just like a fishing rod Call me a bitch all you want, just know that bitch in charge Tell all these small money niggas I'm really livin' large Just know I keep the .40 on me, ain't got to send the squad I be doley most of the time 'cause bitch I live with heart When they killed my brother it ripped my shit apart I buy this ice so I can shine 'cause my heart is dark These VVs, what's the difference, just a different spark I'm a dog and you a dog, but I bite, you bark And I got a hundred demons in my rearview But the money up ahead and it's a clearview If you ain't loyal like I'm loyal I don't feel you 'Cause where I'm from that type of shit will kill you And your life can change, as long as you still you When they throwin' bricks just let it build you If they movin' funny don't let 'em near you And if they don't respect it make 'em fear you

    RajkumarRajkumar9 ай мурун
  • Dope love music from the heart that tells a story nice work young MA

    MV The SilverClownMV The SilverClown9 ай мурун
  • 1k like for da video

    isaac tealisaac teal9 ай мурун
  • This song helps me thru hard times love from Italy

    ShuShu9 ай мурун
  • Why didn't you're mother get a boy baby yow nigga mi rate you vbyz holding it down inna jamaica rgf6ixx

    negril jamaicanegril jamaica9 ай мурун
  • 2:03 🗣

    OnlyAssassinOnlyAssassin9 ай мурун
  • Ok 🤔

    Alexa TalibandAlexa Taliband9 ай мурун
  • She mean she got demons in her rearview as them #killers😈

    Lion Prophet EleveenLion Prophet Eleveen9 ай мурун
  • Why the fuck is the world sleeping on this wait cause they ain't loyal

    Jaime ReyesJaime Reyes10 ай мурун
  • 1. Funeral 2. RedFlu 3. The GOAT 4. Musictobemurderedby 5. TheAllergory 6. Circles 7. ADHD 8. Thrill Seeker 9. Before love came to kill us 10. Blame it on baby 11. DarkLaneDemoTapes Albums i listened to that were released in 2020

    Aidyn DaHustl3rAidyn DaHustl3r10 ай мурун
  • You gotta give ME a chance to show MY loyalty M.A. 🔥🔥🖤💪🏽 I love you ❤️😘💕

    KiiKii10 ай мурун
  • This is the SEASON! I UNDERSTAND THAT! ❤❤swear I feel the same!😳

    Ree ReeRee Ree10 ай мурун
  • "I buy this ice to shine cause my heart is dark😭🔥"

    Lil RhodyyJLil RhodyyJ10 ай мурун
  • Introspective song l loved this🔥❤️

    Ismael AbacarIsmael Abacar10 ай мурун
  • Young M.A be Mobbin💯👍

    music lovamusic lova10 ай мурун
  • You can turn this blue but it's still red life🩸

    Bramwel AyungaBramwel Ayunga10 ай мурун
  • Je t'écoute de France....j"adore trop!💖💖💖

    Stephanie TissotStephanie Tissot10 ай мурун
  • No lie young ma got bars 🔥

    dominicanboy773dominicanboy77310 ай мурун
  • Everything is true and fax

    lisa mendezlisa mendez10 ай мурун
  • That's fax

    lisa mendezlisa mendez10 ай мурун
  • EXTREMELY TALENTED!!! ORIGINAL 1 of 1

    DeonRenell GlassDeonRenell Glass10 ай мурун
  • Yooo young M.A bro you hit the soul with this yo fr fr this song the same shit I just went throw with my wife yo frfr. D say what's good

    Nathan YerianNathan Yerian10 ай мурун
  • I keep a 40 on me so I don’t have to call the squad💪

    Karen KniffinKaren Kniffin10 ай мурун
  • Drop a video to this jawn .

    omar ALBAomar ALBA10 ай мурун
  • Wavy 🔥🔥

    London StackhouseLondon Stackhouse10 ай мурун
  • 2:02 best part

    andreionthembeatsandreionthembeats10 ай мурун
  • Ok. This should have 49 million views. You get me. You overstand.

    Larry LoveLarry Love10 ай мурун
  • I wanna like this song , but the button turns blue 🤦🏽‍♂️😪

    thatkiddtifowthatkiddtifow10 ай мурун
  • This real Ma

    Sircal RecordsSircal Records10 ай мурун
  • Young ma go hard yeeeeeeee shouts out Young Ma GodBless you this fosho a slap

    Chino Ching -TopicChino Ching -Topic10 ай мурун
  • This shit saved me today lyrically #Gas

    Boss Lady EatzBoss Lady Eatz10 ай мурун
  • 1:11 sounds like trav lol

    accountaccount10 ай мурун
  • 🔥🔥🔥🔥 lyrical kween!!! If you ain't loyal like I'm loyal I dont feel youuuu !!!

    brenda lujanbrenda lujan10 ай мурун
  • During these times, let's just be thankful to be alive! Shout out to everyone still here...

    JayDubya MediaJayDubya Media10 ай мурун
    • Big facts!!

      DeonRenell GlassDeonRenell Glass10 ай мурун
  • The Messiah is back. Fb myron israel

    Time findersTime finders10 ай мурун
  • This is my favorite on this EP. She never disappoints though. I'm loyal M.A, I'm loyal! 😭😭😭

    HARMONY EXISTSHARMONY EXISTS10 ай мурун
  • Let Lil durk jump on this beat 🔥

    Marry MorganMarry Morgan10 ай мурун
  • Please tell me she's selling thoes snap backs on the cover

    Austin CoxAustin Cox10 ай мурун
    • www.shopyoungma.com/product/5QCHYM011/yma-since-1982-snapback-hat&src=GPPC_PA_5QCHYM011?gclid=Cj0KCQjwqrb7BRDlARIsACwGad4Wjg6XRrfYQxG5uMFWr6xRnS9xj3x-TlEb2sLtQ3uhRwbuf2kSvFwaAh24EALw_wcB 😈

      King VirkoKing Virko6 ай мурун
  • I like this song.

    Redblade67Redblade6710 ай мурун
  • Why is this song gettin less views than the other ones ? She spits some bars here and the delivery is on point ....

    Billy VRBilly VR10 ай мурун
  • She needa do a remix wit J.I on this song if not a feature

    EIJG233 21EIJG233 2110 ай мурун
  • Man her and meek need a song bro I can hear him on this shit too

    Dank GamesDank Games10 ай мурун
  • kgcode.info/stream/nKOtsrp4m56sc6k/video.html

    Raphael AzezalRaphael Azezal10 ай мурун
  • She stay spitting frfr.. 💯

    Freddoe The LegendFreddoe The Legend10 ай мурун
  • Those Demons Aint In Your Rearview, Remember It's A Mirror, They're Still In You. Repent, Turn Away From Your Sins And Evil Ways, Turn To Jesus Christ. God Bless

    The Rotten One RepentsThe Rotten One Repents10 ай мурун
  • This music remind me of sober thoughts

    Lil IyeLil Iye10 ай мурун
  • I've 🧔🏾 heard pieces of the unreleased last week it turned my 🧔🏾 lights on by hearin it by my impression that it was effortful!!!!! 💪🏾💪🏾 in' 😃😊😁😍

    Lil IyeLil Iye10 ай мурун
  • Stay strong 💪✌️🌺 deep🌷

    lesile barberlesile barber10 ай мурун
  • Talking about being slept on kgcode.info/limo/OLAK5uy_mlxmEwSyA7YGSLCD08oVZn5O-vEA_SlX4

    dominique allendominique allen10 ай мурун
  • Redflu all day!!!!!

    L. Jezzy400L. Jezzy40010 ай мурун
  • 💋🌟👑🔥🔥🔥🔥🔥

    1Sexy Red1Sexy Red10 ай мурун
  • This song hits than any other song on the album 🔥🔥

    DreamsDreams10 ай мурун
  • post more pain songs

    hehe hellhehe hell10 ай мурун
  • Pressure

    Fiji Water!Fiji Water!10 ай мурун
  • Love that hat!

    Klone DomeKlone Dome10 ай мурун
  • dwayne-elliott.com/collections

    YDTM. NAHHYDTM. NAHH10 ай мурун
  • Been listening to m.a since she fist uploaded on youtube her game is fire

    Zara johannaZara johanna10 ай мурун
  • If he wasn’t in a Eminem song a would of listened to his music! Eminem give this lad good feedback!

    v IQuAaZeRz XD 25v IQuAaZeRz XD 2510 ай мурун
    • Devin Smith really 😂

      v IQuAaZeRz XD 25v IQuAaZeRz XD 2510 ай мурун
    • She's a girl not a boy lol

      DD10 ай мурун
  • Loosing someone u love ..makes u numb ... Breaks ur core bt always God has a plan we might. Not see da end game

    Lance WhiteboyLance Whiteboy10 ай мурун
  • 🔥🔥🔥🔥 Keep these bangers coming bro

    Shayla RoachShayla Roach10 ай мурун
  • Been a fan for a couple years, but this shit right here, man.

    DesensitizedTVDesensitizedTV10 ай мурун
    • DAMN.

      DesensitizedTVDesensitizedTV10 ай мурун
  • Sheeesh 😈

    BARGODZ UNIVERSITYBARGODZ UNIVERSITY10 ай мурун
  • I love you young ma

    Sawyer AstonSawyer Aston10 ай мурун
  • I love you

    Lawrence kilgoreLawrence kilgore10 ай мурун
  • Love it u never disappoint me ♥️♥️♥️♥️💯

    Shakima CooksShakima Cooks10 ай мурун
  • Okaaaay 🔥🔥🔥🔥❤

    JanishaJanisha10 ай мурун
  • This one GO

    GuttaMan🔥313🔥BeatsGuttaMan🔥313🔥Beats10 ай мурун
  • 🔥🔥🔥

    LGBTIQ STORIES AFRICALGBTIQ STORIES AFRICA10 ай мурун
  • Love from Zimbabwe

    Jonathan j HoeyJonathan j Hoey10 ай мурун
  • damn she went in

    Jonathan j HoeyJonathan j Hoey10 ай мурун
  • Real one 1000 I needed that

    Delano ScottDelano Scott10 ай мурун
  • My fav one out of her new songs 👏👏👏👏😍😍😍😍😍

    Laura AlvarezLaura Alvarez10 ай мурун
  • “Im a dog, you a dog, but I bite you bark” ILY M.A‼️❤️

    Moya RickettsMoya Ricketts10 ай мурун
  • 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 LOVE IT! FACTS! 🔥 🔥 🔥 🔥 WHEN YOU INDEPENDENT DON'T CAP👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿FACTS!

    Tanya PriceTanya Price10 ай мурун
  • KWEEN OF HIP-HOP PERIOD!!!

    John GarrettJohn Garrett10 ай мурун
  • The EP should have been named Angels vs Demons, this track is dope.

    Khumbudzo MunyaiKhumbudzo Munyai10 ай мурун
  • Aye , f/ this , I’m done.gotta let it out - niggas ain’t f/w my playlist cuz half yo shi in it, niggas pretend to f/w you on the low when they know you a real ☝🏾& you indeed are a real 1❤️

    Kyle CameronKyle Cameron10 ай мурун
  • Feel like the old me you know When I was hungry for this Still hungry too I'm back to my habits back to my ways Back to putting that yak to my face Back to dumping these ashes in trays Back to who I was back in the days Back to the gray Can't believe I actually changed Talked about getting rich now I'm actually paid Swerved and backtrack but now I'm packing my lan e Life is good but I always relapse to that pain Fuck love them bitches didn't deserve the love that I gave But when I fucked I made sure they actually came Went from trapping to fame now I'm trapped in the fame And I be switching bitches like I switch hats it's a shame Back on the booth back on that stage And when you're independent the rap pays No cap I got 100 demons in my rear view But the money up ahead n it's a clear view If you ain't loyal like I'm loyal I don't feel you Cause where I'm from that shit will kill you 3am sipping on that henny counting these Ms started from pennies I'm a living legend I swear to God That lil homie doing 7 he was pitchin hard But he's got to take that L cause he ain't snitching This lifestyle got me hooked like a fishing rod Call me a bitch all you want just know that bitch in charge Tell all these small money niggas I be doley most of the time cause bitch I live with heart When they killed my brother I bought his ice to shine cause my heart is dark These vvs what's the difference just a different spark You a dog and I'm a dog but I bite you bark and life can change long as u still u And when they're throwing bricks just let it build you And if they don't respect u then make them fear u

    David CooperDavid Cooper10 ай мурун
  • Young m a I love 💕 you so much. Your flow is amazing 😉 I wish nothing but the best for you. Wow 😮.

    Tasha HarrisTasha Harris10 ай мурун
  • Dammnnnn she went in on dis 🔥🔥🔥💯 the whole project go hard af 🤦🏽💪🏾

    JOHN QJOHN Q10 ай мурун
  • Thiss isss theeee fuckinggggg anthemmmmm nigga

    PHARAOHPHARAOH10 ай мурун
  • Young MA is still quite underrated. She needs more attention.

    L0L010 ай мурун
  • 🙃Im baaaaaack--(Young Ma)💖

    Daryle BallardDaryle Ballard10 ай мурун
  • Been a fan , still a fan & forever be a fann no matter wha💙💙!! They jus mad cus young ma bulit her self by her self 💯

    PrettyluhlexPrettyluhlex10 ай мурун
  • she raps about the same shit ., i don't care how she fuck beaches or the money she got .

    Jeamy MontesJeamy Montes10 ай мурун
  • 🔥🎶🌹

    Hair by NardiaHair by Nardia10 ай мурун